Lokacija

Zaplana je vas zahodno od Vrhnike, razprostrta po gričih in hribih vzhodnega Rovtarskega hribovja. Sestavljena je iz množice manjših zaselkov – Zaplana, kjer je tudi cerkev sv. Urha in Martina, Strmca, Jerinov grič, Prezid, Log in Mizendol. Leži na nadmorski višini 664 m.

Navodila za prihod:

Če prihajate iz ljubljanske smeri po avtocesti proti Primorski, izberete izvoz Vrhnika. Na izvozu zavijete levo in pot nadaljujete po stari cesti proti Logatcu. Čez cca. 4 km boste opazili smerokaz Zaplana. Zavijete desno na cesto proti Zaplani.
Če prihajate po avtocesti iz primorskega konca, izberete izvoz Logatec in nato skozi Logatec nadaljujete pot po stari cesti proti Vrhniki, dokler ob cesti ne zagledate smerokaza za Zaplano. Zavijete levo na cesto za Zaplano.
Ko pridete do table kraja Zaplana (slika 1), boste čez dobrih 100 m prišli do križišča (slika 2). Zavijete desno za Dom KBBI in nadaljujete pot po cesti po gozdu še cca. 3 km. Pridete še do enega smerokaza za Zaplano (slika 3) in sledite smeri. Kmalu boste zagledali cerkev in dom Bratstva (slika 4). Poleg cerkve boste zlahka našli prostor za parkiranje, potem pa naredite le še nekaj korakov in že ste v našem Domu.
Na Zaplano lahko pridete tudi po drugih poteh: lahko se pripeljete iz Stare Vrhnike čez Ulovko ali pa iz Rovt ali Žiri. Če boste prihajali iz teh smeri, vam je pot verjetno poznana.